Kompilace PHP s podporou informixu

Patrik Hrachovina phrachovina na seznam.cz
Pondělí Květen 20 09:15:19 CEST 2002

Diky za pomoc, nicmene problem je zrejme nekde jinde.
Presne takto jsem to samozrejme udelal, ale nefunguje to.
Problem bude IMHO v tom, ze ten informix SDK je delanej pro knihovnu
glibc 2.1 a ja mam v RedHatu 7.2 knihovnu glibc 2.2.
Takze otazka zni, na jakem systemu to mate vy, ze vam to funguje,
pripadne jestli existuje novejsi verze informix SDK nez 2.70, ktera
funguje korektne s glibc 2.2.

Diky za pripadnou dalsi radu.

Patrik.

-- Puvodni zprava od miroslav