Kernel panic: cim to je? (dlouhe)

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Květen 20 10:14:22 CEST 2002

On 20 May 2002, Pavel Lisy wrote:

> Mam standardni jadro z RH 6.2
>
> 2.2.14-6.0.1
>
> hlavne je mi divne ze to nekolik mesicu funguje a potom to zacne kazdy
> den padat. Pripada mi, ze to asi nemuze byt chybou SW, ale mozna se
> pletu.

Zkusil bych jadro 2.2.20, zkontroloval bych, jestli se do pocitace nejak
vyznamneji neprasi a vyzkousel bych vyndat a zandat vsechno co jde (PCI,
RAM, proc...). Jestli to PC nema sledovani teploty, tak nejakym jinym
zpusobem "otestujte" jestli se neprehriva procesor a jestli se na nem
vubec toci vetracek. V nekterem z poslednich cisel Linuxovych novin
(www.linux.cz/noviny) byl popis programu pro testovani CPU a RAM, tak to
bych take doporucoval.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..