script pro posilani sms - qmail

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Pondělí Květen 20 12:56:30 CEST 2002

> No... Ja posilal z kazdyho mailu prvnich 40K (vcetne priloh), pak jsem to
> omezil na 20 sms-ek. Chce to ale mit u toho telefonu jeste pocitac, aby se
> v tom vyznal.

:-)))))))))))))))))))

nekdy dokazes opravdu neskutecne pobavit, Pavle.

ja jsem rad, ze se mi do smsky vejde odesilatel a subject a pripadna
klasifikace mailu a ty bys tam cpal vsechno i s prilohama.

jeste bys mohl vyresit posilani grafickych priloh, ty by se mohly posilat
bud aalib-ove nebo primo jako obrazky. :-) a taky mozna renderovani
postscriptovejch dokumentu a zvukove prilohy by ti to mohlo na mobil posilat
po umelointeligentni analyze jako melodie :-))

ale pokud mas teda to, o cem pises realizovane a funguje ti to dobre
(nechapu ovsem smysl takoveho reseni) tak nic proti.

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #412: