openoffice - ukončení

Ondrej Kudlik xkudlik0 na pef.mendelu.cz
Pondělí Květen 20 18:38:25 CEST 2002

Fri, May 17, 2002 ve 04:11:51PM +0200, BzF napsal:
<Dobrý den,

dobry,

<trošku mě překvapilo neobvyklé chování oo - pokud mám nějaký soubor uložen
<a dám File -> Close, tak bych předpokládal, že zavře jen ten soubor, ale
<on se ukončí celý oo.
<
<- je to "normální" chování nebo dělám něco špatně?
ja bych rekl, ze to normalni chovani je. Pro kazdy soubor, ktery
otevrete se vam totiz otevre nove okno, coz znamena, ze pokud zavrete
soubor, uzavre se i jeho okno.

<- dá se někde v menu nastavit něco jako "confirm exit"?
to bohuzel nevim

<- je tohle chování feature nebo bug ? (pokud bug, můžete se někdo (s pevnou
<  linkou - já jen dialup :( ) prosím podívat, jestli to někdo už nenahlásil
<  a případně tak učinit)
<
<Díky moc
<BzF