KDE vs. Gnome?

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Květen 20 20:57:53 CEST 2002

Pokud muzu pripojit svuj zacatecnicky nazor z heldiska Linuxu: KDE je v
soucasnosti v laufu a myslim, ze predbehlo Gnome. Co se tyce aplikaci,
vybavy a rychlosti vyvoje (pred tremi lety uz se dalo pouzivat a dnes je
SUPER) je na tom myslim dobre.

Pokud muzu pripojit svuj profesionalni nazor z pohledu financniho:
prestoze do Gnome nalil Sun, IBM a dalsi spousty penez, nijak me
neosilnuje. Myslim, ze je to  prilis robustni prostredi a z hlediska
zkusenosti, kterou tyto firmy udelaly pred casem ve veci standardizace
UNIXu v 80. a 90. letech to o necem vypovida... :(

Ja doporucuji KDE. Jasna vize, rychly vyvoj, podle me jiz dnes na Linuxu
prevazujici.

Martin Kamín

DObry den,
nechtel bych zacinat nejaky flamewar, jen chci poradit: doted jsem
pouzival Gnome, zdal se mi bez vyhrad nejlepsi, kdyz jsem se ale zacal
zajimat o KDe, docela me nadchlo par veci - napr. sqely Krusader, ale
naslo by se toho vic.. A v pripade, ze KDE 3.0 je podle vseho daleko
mene narocnejsi na pamet/procesor (=je rychlejsi), zvazoval jsem prechod
z KDE na Gnome (samozrejme jen experimentalni :)
Rad bych slysel zkusenosti uzivatelu, nejlepsi by bylo kdyby mi poradil
nekdo kdo zna i Gnome i KDE 3.0
Predem diky
Tomahawk