Zkusenosti s DVD

Pavel Ruzicka nospam na nospam.cz
Pondělí Květen 20 22:03:32 CEST 2002

Zdravim,

> Oba tyhle minusy jsou urcite vase chyba :-)

No v tom pripade si rad necham poradit
Ta neplynulost prehravani neni na prvni pohled patrna.
Je to neco jako kdyz gamesite s vypnutym VSYNCem.

Ten zvuk je posunuty, ale ja bych si predstavoval, ze synchronizace obrazu
ze zvukem by mela byt resena v prehravaci...

> Jak nedoresene?

Mel jsem na mysli, ze je to resene pomoci optionu "-subcp", ale fonty jsou
pouze v ISO8859-2 a nepochopil jsem uplne presne jak pracuje soubor
"font.desc".
Predstavoval jsem si to tak, ze fonty budou v UNICODE a pomoci optionu se
bude rikat prehravaci, v jakem jsou kodovani. Ale takto to zatim nefunguje,
alespon s fonty, ktere jsou k dispozici. Mozna az vygeneruji spravne fonty
a daji je na web...

> to jsem blazen, co je obtizneho na
> apt-get install xine-dvdnav

No pro zprovozneni DVDNav je nejprve nutne sehnat spravnou verzi libdvdcss.
Potom uplne jinde libdvdread, potom libdvdnav a nakonec xine-dvdnav.
To mi neprijde moc jednoduche.

Pavouk

pavouk[at]pavouk.org