Zkusenosti s DVD

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Pondělí Květen 20 22:58:29 CEST 2002

> Mel jsem na mysli, ze je to resene pomoci optionu "-subcp", ale fonty jsou
> pouze v ISO8859-2 a nepochopil jsem uplne presne jak pracuje soubor
> "font.desc".
> Predstavoval jsem si to tak, ze fonty budou v UNICODE a pomoci optionu se
> bude rikat prehravaci, v jakem jsou kodovani. Ale takto to zatim
> nefunguje, alespon s fonty, ktere jsou k dispozici. Mozna az vygeneruji
> spravne fonty a daji je na web...

To je samozrejme mozne, ale musite si ty fonty vygenerovat z ttf fontu jako
UNICODE, nastroje jsou soucasti zdrojaku, na ofic. strankach jsou
vygenerovany fonty jenom ISO-8859-2 a par dalsich pro nas nezajimavych.
Potom zapisete do ~/.mplayer/config radkuy s defaultnim kodovanim a
pouzitymi fonty, napr.:
font=/usr/share/mplayer/unicode-font/verdana-34/font.desc
subcp=cp1250
a pokud budete mit jine kodovani tak se pouzije parametr -subcp na radce.

Milos