rozsekani souboru wav nebo mp3

BzF bzf na centrum.cz
Úterý Květen 21 00:53:38 CEST 2002

Dne Mon, 20 May 2002 23:15:23 +0200
Pavel Dobes <drak na comdes.cz> napsal/a:

> Dobry den,
Vám též,

> mam nekolik souboru wav (po prekodovani i mp3), ktere obsahuji vzdy cele
> album. Neexistuje nejaky nastroj ktery by je rozsekal na pisnicky (asi
> podle delky pauzy). Zkousel jsem snd a mpcut, ale s vysledky jsem nebyl
> spokojen... (rucne a na zacatku oriznuti vetsinou praskani a nebo dlouha
> pauza...)

Taky jsem se o to trochu zajímal, a jako jediné opravdu vyhovující řešení
mi přišlo dělit je ručně :-(
Nakonec jsem se to rozhodl nedělat to do mp3, ale do mpc
(www.musepack.org), což mělo tu výhodu, že tomu programu (mppenc) jde zadat
úsek (přesnost na desetinu sekundy), který má vzít ze vstupního wavu
(což lame neumí/nebo aspoň v té době neuměl). Takže pak stačilo vzít ten
wav, nějakým editorem si ho otevřít a opsat si patřičné časy.
Bylo to přeci jen o něco rychlejší, než sekat ten wav na menší a až na ty
poštvat enkodér.
S pozdravem
BzF