karta Nvidia

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Květen 21 07:46:29 CEST 2002

Dobrý den,
koupil jsem si kartu GeForce MX 400 (Asus V7100) a postupoval podle návodů v této konferenci. Úspěch je ale jen poloviční. Spustím si ovládací centrum gnome, šetřič obrazovky a vyberu nějaký GL. V náhledu běhá úplně nádherně. Spustím si preview, spustí se mi na celou obrazovku (zase OK), tak náhled ukončím a vylítne na mne okno, že screensaver skončil neočekávaně. Od té doby se mi ani v okně ani celoobrazovkově s GL nic nespustí (respektive je jen černá obrazovka/stejně tak i náhled). Po restartu stroje se situace zase opakuje. Mám nvidia ovladače 1541 (podle návodu), ostatní nastavení jsem udělal též podle rad v konferenci. Procházel jsem logy a zatím jsem nenašel nic bližšího k tomuto problému. Nějaký nápad?

Předem děkuji

Ing. Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.

mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz