RH 7.3 - problem pri instalaci

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Květen 21 08:05:52 CEST 2002

Milan Kerslager wrote:

> To neni zaruka, ze soubory jsou v poradku. Napiste do promptu pri startu:
>
> linux mediacheck
>
> a zkontrolujte sva media dukladneji.

Potvrzuji. Mne osobne se instalace zadrela na balicku portmapper (1. binarni
CD). Musel jsem dat RESET, pak pristoupila ke slovu disketa tomsrtbt (abych
mohl udelat e2fsck), pak otreni CD papirovym kapesnickem a pak instalace
probehla OK. Ke cti RH treba rici, ze jsem provadel upgrade a pres tyto
trable se mi nakonec upgrade povedlo. Takze se priklanim k "chybicce" na
mediich.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz