minimalni linux na prehravani divx

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Květen 21 09:45:44 CEST 2002

On Mon, May 20, 2002 at 09:54:48PM +0200, Filip Mikulik wrote:
> karta je prastary voodoo rush se 4mb a tv-outem
  Rush? No nechci byt pesimista, ale je mozne ze budes rad kdyz to bude vubec
stihat mpeg. Ta karta je dost stara a vykonove to asi stacit nebude. Resp.
me podobna karta nestihala na 400ce.

> ale zkusim to,az budu mit tak tyden volneho casu na
> prekladani vseho potrebneho
  Pokud se me bude chtit tak muzu vyzkouset svuj stroj tezce podtaktovat jestli
to jeste bude stihat... pokud to stihat nebude, tak si myslim ze tobe to o moc
rychleji npojede a bude se to sekat taky.

  Jo jeste jsem zapomel, lidska blbost je nekonecna: Nekteri blbci delaji
divXka s kodovanim zvuku nevim jakym, jestli AC3 ci co pro 6+1 bednu a podobne
nesmysly, coz se seka jak prase i na 750ce a u filmu z roku 1970 je vice nez
1(2) kanal(2) _OPRAVDU_ velice dulezity, ze? Takze potom pomuze jedine (tobe na
tak pomalem stroji by asi moc nepomohla ani nejaka Quad eXtreme s hw AC3):
  mplayer -ao null -nosound
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz