[OT] Re: ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Úterý Květen 21 11:09:38 CEST 2002

Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz> wrote:
> Kvuli tomu tam byl ten :-)

Jinymi slovy: Pan Milan Kerslager se nikdy nemyli (TM), ze?

> Ano, me rozesmiva zejmena to, jak si P. Janik mysli, ze po me "jen chtel
> napsat vysledek do talk na linux.cz".

Mate tak velky vyber zaminek, za co muzete urazet, ale vy si
musite vybrat zrovna tu, pri ktere vypadate tak trapne ;-)

Prectete si tu prosbu prosim jeste jednou a me odpoved na ten dotaz
take zajima. Kde si ji muzu precist, kdyz talk na linux.cz je tak
nevhodne misto? (Ja duvod nevhodnosti pro talk na linux.cz neznam.)

> To ostatni, kde se treba "jaksi spletl"  je jaksi out-of-focus
> a nikdo nema narok o tom zde diskutovat, protoze je to podle
> nej zde off-topic.

Kdyz neni ten, kdo o tom diskutovat chce, tak zadna diskuze ani
byt nemuze. Misto nabidnute konstruktivni diskuze je dulezitejsi
tuto diskuzi zastavit a radsi jen urazet, ze?

> GPL a nekorektni chovani pravdepodobne neni naplni teto konference (tedy
> pokud se ho dopusti on, jinak je vse v poradku a on sam muze na adresu
> ostatnich napsat evidentne cokoliv).

Muzu se zeptat, na co vsechno timto reagujete? Pouha veta v maximalni
slusnosti "Pošli nám ji prosím na talk na linux.cz." to byt proste nemohla
a kdyz stale citite potrebu si vyrizovat ucty verejne, pak byste mohl
i zverejnit zaminku. Muzete pridat i odpoved na muj dotaz, odkud mate
informace o prulomu na server SUSE, nebo jste uz odpovedel a odpoved
jsem prehledl? Dekuji.

> Kdyby se to nestalo uz ponekolikate a podle stejneho scenare, tak bych se
> tomu asi divil vice. Takhle je videt, ze to asi nema valny smysl.

Ano, zlata slova. Ovsem ne na adresu PJ.