minimalni linux na prehravani divx

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na kanal.ucw.cz
Úterý Květen 21 12:15:37 CEST 2002

On Sun, May 19, 2002 at 05:12:43PM +0200, Filip Mikulik wrote:
> zdravim
> problem: pritelkyne ma pentium 200mmx s 32 mb ram,ma na nem nainstalovan ms
> windows a musi s nim pracovat,tedy instalace kompletni distribuce linuxu
> filip
zdravim,
nevim kolik casu vam zabere konfigurace, aby to prehravalo video o nejaky
frame rychleji a stejne to neude stacit.
nevyplati se vam ten cas venovat na ziskani prostredku na vykonnejsi HW ???
/* a neptejte se me odkud to vim ..... */
zatim goldenfish

--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **