Re: jak omezit zravost KDE

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Květen 21 12:45:44 CEST 2002

Dobrý den,

souhlasím, když měl jsem 128 MB RAM a při práci
(hlavně pokud jsem měl spuštěný Gimp) mi kompl dost
swapoval a zpomaloval se. Takže to bych považoval
za _minimum_ pro solidní KDE (pokud nebudete
spouštět více náročných aplikací, tak to pojede
celkem slušně).
Po upgradu na 320 MB RAM nemám nejmenší problémy
ani při mé rozežranosti (zvládnu pracovat i s 20-ti
aplikacemi najednou, :-).

Mimochodem, mě i některým známým se zdá, že KDE3
je svižnější a méně náročnější než KDE2.

Zdraví

Oak

Reklama:
Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz