jak omezit zravost KDE - test/soutez

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Květen 21 14:41:22 CEST 2002

On Tuesday 21 May 2002 14:28, you wrote:
> V praci mam KDE3 na 256 a doma na 128. Tedan na tech 256 je to o poznani
> lepsi, nicmene na tech 128 je to subjektivne lepsi, nez byla dvojka....

kdyz se tu tak rozplyvate nad mensimi naroky KDE3, tak si muzeme udelat takovy
maly test. Nechte masinu bezet pres noc v KDE3 desktopu a zamknete jej pres
"Uzamknout pracovni plochu". Vitezi ten, kdo bude mit naswapovano nejvic. Mne
se povedlo ze vcerejska na dnesek naswapovat za 12 hodin 430MiB + 254MiB v
RAM. Co jsem tak vypozoroval, tak je to celkem nezavisle na tom, co bezi za
programy. Velice nenasytny je treba kicker :) To neni namet na flame, ale na
vazne mineny test, je tam neco shnileho a chci se presvedcit, ze to neni
ojedinely problem!

OS - RH-7.3 Linux
KDE - KDE3.0

													z.p.