Kernel source- dlouhe

Hecht Pavel PHecht na CSAS.CZ
Úterý Květen 21 15:00:50 CEST 2002

Nikoliv, myslel jsem tim, ktere patche vybrat - to je ostatne smysl dotazu

> Co znamena "s cim jo a s cim ne"? Jinak viz vyse - existuje k nim
> Changelog, navic je v nem oznaceno co se ukazalo jak spatne a bude
> vyrazeno, co se testuje, a co se ukazalo jako dobre a bude
> Alanem zaslano
> v dalsim batchi Linusovi/Marcelovi.

> Kompatibilita v jakem smyslu? Nestandardni v jakrm smyslu?
Nestandartnim patchem je minen ve smyslu Kernel-howto patch, ktery se
vztahuje jen k urcite vlastnost, napr. uvedeny patch pro IDE. No a logicky
jsem se ptal, zda davat pozor a hlavne jak se dozvedet, jestli se tento
snese dejme tomu s patchem pro neco uplne jineho.
> mi prece jen hur
>
> Navic by Vam dozajista neodpovedeli (neberte osobne ;) ).
Z mnohalete zkusenosti v IT vim, ze jak kdo. Jsou lide, kteri si najdou cas
poslat mily mail i cloveku zdaleka nedosahujicimu jejich erudice, jsou lide,
kteri nemaji cas na nikoho a jsou lide, ktrym je mail prostredkem k
hrubostem, ktere by si face to face ztezi dovolili (napr cetl jsem jakousi
konverzaci o journalovych systemech no a tam bych se radeji neptal

> http://www.kernelnewbies.org/ - najdete tam odpovedi na
> spoustu otazek,
> ktere jste polozil v tomto mailu, a i mnoho dalsich podobnych.
Dekuji za dobry tip.
Zdravi Pavel A. Hecht