Ac mam nainstalovano gcc, nemohu zkompilovat ...

Radek Novák r_n na seznam.cz
Úterý Květen 21 14:41:04 CEST 2002

Kouknul jsem se tedy do onoho .logu a nasel tam:

configure:568: checking for a BSD compatible install
configure:621: checking whether build environment is sane
configure:678: checking whether make sets ${MAKE}
configure:724: checking for working aclocal
configure:737: checking for working autoconf
configure:750: checking for working automake
configure:763: checking for working autoheader
configure:776: checking for working makeinfo
configure:794: checking whether build environment is sane
configure:833: checking for strerror in -lcposix
configure:852: cc -o conftest    conftest.c -lcposix   1>&5
/usr/bin/ld: cannot open crt1.o: No such file or directory
collect2: ld returned 1 exit status
configure: failed program was:
#line 841 "configure"
#include "confdefs.h"
/* Override any gcc2 internal prototype to avoid an error.  */
/* We use char because int might match the return type of a gcc2
    builtin and then its argument prototype would still apply.  */
char strerror();

int main() {
strerror()
; return 0; }
configure:880: checking for gawk
configure:912: checking for gcc
configure:1025: checking whether the C compiler (gcc  ) works
configure:1041: gcc -o conftest    conftest.c  1>&5
/usr/bin/ld: cannot open crt1.o: No such file or directory
collect2: ld returned 1 exit status
configure: failed program was:

#line 1036 "configure"
#include "confdefs.h"

main(){return(0);}

-----
Takže mi asi chybí nějaký objekt crt1.o, confugure a cofdefs.h?
Jestli ano, jak je seženu?

Díky moc.
                                Radek Novák
                                r_n na seznam.cz