Iptables + patch-o-matic + kernel 2.4.18 - Iptables

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Květen 21 17:45:31 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Robert Pospíchal wrote:

> Dokaze nekno zprovoznit prenos hlasu (net meeting}, tak, aby fungovalo
> nasledujici?
> netmeeting_local<------------->Router-NAT<----------------->netmeeting_publi
> c_pc
> Potrebuji, aby se dalo volat pouze na jedno pocitadlo v lokalni siti a aby
> hlas byl slyset obouma smery. - Jde mi ciste jen o hlas.

Myslim, ze nema cenu zpravu do konference posilat 2x, vsichni si ji jiste
precetli, timhle akorat nekolik nervoznich jedincu vytocite.

S telefonovanim pres ICQ, NetMeeting, apod., je problem s tim, ze maji
uchylne navrzeny protokol, na ktery pouhy NAT nestaci, protoze si udaj o
adrese nenesou jen v hlavicce IP packetu, se kterou se NAT vyporada, ale i
kdesi uvnitr v datech - coz je IMHO velice spatny navrh.

Pokusem o zprovozeneni byl h323 modul do kernelu od nejakych italu, ktery
ale podle mne skoncil ve verzi pro 2.2 jadra, a nikdy poradne nefungoval.

Co muzete zkusit je toto:
http://www.equival.com.au/phonepatch/index.html

--
JiKos.