Ac mam nainstalovano gcc, nemohu zkompilovat ...

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Květen 22 00:20:18 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Radek Novák wrote:

> checking for GLIB - version >= 1.2.0... no
> *** The glib-config script installed by GLIB could not be found
> *** If GLIB was installed in PREFIX, make sure PREFIX/bin is in
> *** your path, or set the GLIB_CONFIG environment variable to the
> *** full path to glib-config.

Ono i tohle by Vas melo znepokojovat, i kdyz ten configure na tom kupodivu
nespadne.
K tomu potrebujete glib a glib-devel (neplest s glibc).

> checking how to run the C preprocessor... gcc -E
> checking for db.h... no
> configure: error: BerkeleyDB include required.
> takze uz mam vse potrebne, ale db.h se mi nepodarilo vubec nikde najit :(
> Omlouvam se, ze s tim porad otravuju, ale zacatky jsou holt tezky.

Jedna se o headery k BerkeleyDB databazi (pouziva napriklad sendmail pro
sve soubory /etc/mail/*). V redhatu balicek db3 a db3-devel

--
JiKos.