Iptables + patch-o-matic + kernel 2.4.18 - Iptables

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Květen 22 08:12:54 CEST 2002

> furt a useri tvrdia ze to funguje. H323 je relativne otvoreny protokol,
> existuju aj free implementacie (gnomemeeting ci jaxa to vola).

??? Dobry blud.
H323 nebol nikdy otvoreny protokol. Je zabedneny licenciami a k zdrojakom
sa da dostat za tazke prachy(alebo dokonca este musite byt clenom
aliancie ?). Preto sa isty nadsenci rozhodli spravit
vlastny protokol zvany openH323(www.openh323.org). Osobne sa mi aj tak
viac zatial pozdava SIP(ked clovek sleduje komunikaciu, tak to vyzera podobne ako HTTP
komunikacia).

Gnomemeeting by som povedal, ze je aplikacia a preto si ju nepliest s
protokolom.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2