kalcatel

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Středa Květen 22 08:52:10 CEST 2002

Program byl pravdepodebne vytvoren pod  starsi verzi KDevelop.

Najdete tuto cast :
---------------
if test -z ""; then
  kde_qtver=2
  kde_qtsubver=1
else
---------------------
A opravte ji treba takto:
if test -z "2.2.1"; then
  kde_qtver=2
  kde_qtsubver=1
else
Ja je videt puvodne test  verze qt nikdy nenastal test -z "" verzi qt natrvdo
nastavil na 2.1

Dan