RSYNC - kopirovani na vzdaleny stroj

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Květen 22 10:58:50 CEST 2002

On St, 2002-05-22 at 10:38, Michal Talman wrote:
> Mam jeden hlavni LINUX ze ktereho chci na dalsi 8 stroju kazdou hodinu
> mirrorovat nejake soubory. Na tech remote masinach bezi rsync jako
> demon.
>
> pokud ale na to hlavnim LINUXU zadam:
> rsync /usr/local/mirror <remotelinux>::/LOCAL
>
> tak mi to napise ze:
> The remote path must start with a module name ..
>
> prosle jsem vse na rsync.smaba.org a nikde se o nejakem modulu
> nemluvi. Pomuzete mi, co delam spatne ?
>
> Diky
>
> M.

Michale, ta puvodni varianta pres ssh, by vypadala takto:

rsync --delete --recursive --rsh=ssh /zdrojovy/adresar/*
uzivatel na cilova.masina.com:/cilovy/adresar/

Nevyhody: ssh zatezuje obe masiny, cilova masina musi
mit ssh otevrene pro lokalniho uzivatele bez hesla = potencialni
riziko. Ale slape to bez potizi. Ja to pouzivam na ad-hoc
synchronizaci s remote servery.

ivo