Nautilus: viewer pro .zip?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Květen 22 11:47:17 CEST 2002

On St, 2002-05-22 at 11:17, Petr Stehlik wrote:

> ano, vypada to zrovna jako winzip s explorerem. Je to pouzitelne, ale
> daleko od idealniho stavu, kdy se archiv tvari jako normalni adresar.

> asi jsem mel od zacatku pristupovat k nautilu jako ke kopii exploreru,
> pak by me to vubec neprekvapilo.

Sam KDE (ani nautilus) v podstate nepouzivam, ale pokud se vam libi
nautilus zkuste konqueror, je dle meho soudu o dost dal a navic je mozne
z nej pouhym nastavenim udelal neco jako windows commander. Dost
zajimave. Doufam, ze se pouci i vyvojari nautilu, pak mozna opustim v
Xkach MC.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>