SuSE Linux 8.0 - velke zklamani - zase ty fonty + par otazek.

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Květen 22 11:47:07 CEST 2002

On Wed, 22 May 2002 07:22:28 +0000 (UTC)
reznicekj na lfhk.cuni.cz (Jan Řezníček) wrote:

> Dobry den. Jen tak mimochodem - padlo tady slovo o ftp.penguin.cz v
> souvislosti s fonty. A co ta iso instalace debianu - ta je nepristupna
> umyslne nebo mam potize pri spojeni (ale jenom nekdy, ty fonty jsem si
> stahl) ?

GTS vypovedela smlovu a schvaleny projekt serveru Penguin.cz a prevedla jej
na placeny provoz. Tim padem neni v mych financnich moznostech provozovat
FTP server ktery delal mesicni prenos radove 80GB pri cene 1.5Kc/1MB :(

Takze iso image Debianu pripravene ve spolupraci s CZLUGem a distribuovane
jeho clenum jsou ted na ftp.penguin.cz nedostupne.

Predpokladam ze s prichodem Woodyho opet vygenerujem vlastni iso image, ale
budou pro ne hledat umisteni na nejakem univerzitnim serveru.

--
S uctou Snek
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz