webalizer kontra logrotate

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Středa Květen 22 12:27:05 CEST 2002

On 22 May 02, at 12:09, thus spake Petr Stehlik:

> a jak jste premluvil dpkg, aby pri upgradech webalizeru nepridaval do
> cron.daily ten svuj webalizer script? Stacilo echo "# nesahej" >
> /etc/cron.daily/webalizer nebo je v tom vetsi magie?

Bohuzel uz si nevzpominam, jak do bylo v dobe, kdy jsem pouzival webalizer z
debianu. On pak mel nejakou chybu, kvuli ktere nevyhodnocoval snad po rijnu
2001, ale v potatu ho nezmenili a do woodyho jsem jit nechtel, tak jsem ho
odinstaloval a novou verzi jsem si zkompiloval.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F