Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Květen 22 14:21:52 CEST 2002

On Wed, 22 May 2002 13:17:05 +0200
Michal Ludvig <michal-linux na logix.cz> wrote:

> Nemel jsem na mysli konkretni popis fungovani terminalu, ale konkretni
> navrh na vylepseni YaSTu. Ale to uz je jedno.

Navrhoval jsem pro zlepseni yastu prave zachovani puvodnich standardnich
chovani klavesy escape pod textovou konzoli.

Ale pokud jse Yast urcen pro klikace, je opravdu jedno ze bude spatne
fungovat na jinem nez linuxovem terminalu.

--
S uctou Snek