OT: elektronicke bankovnictvi

Petr.Marek na cuzk.cz Petr.Marek na cuzk.cz
Středa Květen 22 15:59:16 CEST 2002

Dovolim si trochu odbocit od tematu, ale treba to alespon pobavi nebo ponoukne dalsi...

Prave dneska jednoho kamose (ma Maca, nikoliv Linux) vytocilo, ze si zridil inet bankovnictvi u Zivnobanky a ono facha jen na M$. Tak zavolal na Urad pro ochranu hospodarske souteze a Ti mu rekli, ze jim to ma poslat mejlem a ze se tim budou zabyvat a daji mu vedet. Netvrdim, ze to neco vyresi, ale aspon se proti tomu zacne nekdo branit.

Nezkousel jste nekdo neco podobneho? ;-)

P.