elektronicke bankovnictvi

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Květen 22 16:20:19 CEST 2002

Leos Literak wrote:

> mohli byste prosim mi napsat, zda nekdo provozuje
> pod linuxem jine elektronicke bankovnictvi, nez je
> ebanka? Behem posledniho tydne jsem prohledaval
> weby vetsiny bank a nic. Vetsinou jsou jejich
> pracovnici ignoranti radici mi instalovat IE.

Asi pred pul rokem jsem zacal pouzivat Internetbanku
od GE Capital a fungovalo to (ovsem pouze pod NN 4.7x).
Asi pred mesicem udelali upgrade svoji aplikace
a od te doby to nefacha. (pouze muzu prohlizet, nemuzu zadavat
platby).
Kdyz jsem nekolikrat volal a psal na support tak
mi rekli ze mam pouzivat IE a stahnout si latest verzi
MS Java VM.
Taky mi prozradili, ze "uz to maji v JAVA2",a ze si mam
stahnout z webu SUN-u javu2, tak jsem zajasal
a zacal zprovoznovat pluginy do vsech svych browseru
(NN 4.77, NN 6.2.2, Mozilla).
Vysledek : nefunguje to.
Nasledne mi sdelili, ze je to "optimalizovano" pro
IE a neprimo mi rekli at si s jinejma systemama nez je
MS Windows trhnu nohou.

Dodnes mi neni jasne, proc tu aplikaci (applet do html stranky)
nemuzou napsat tak, aby fungovala i v NN kdyz uz jim to jednou slo :-(

Roman