Apatch-conf-mandrake

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Středa Květen 22 18:28:30 CEST 2002

On Wed, May 22, 2002 at 05:14:27PM +0200, Zdenek Pizl wrote:
> On Wednesday 22 May 2002 17:07, you wrote:
> vzdycky nejprve chybu hledat u sebe, co treba nadefinovat dalsi virtual s
> "puvodnim hlavnim servrem" ?
>
> NameVirtualHost a.b.c.d
> <VirtualHost a.b.c.d>
>  ServerName www.aaa.cz
> </VirtualHost>
>
> <VirtualHost a.bc.d>
>  ServerName www.bbb.cz
> </VirtualHost>

Dik za typ, ale to už mě taky napadlo, ve vysledku to vzdy nahrava
stranky definovane ve vašem příkladě jako a.b.c.d i když napíšete
a.bc.d, nejsem začátečník, i když toto jsem ještě plnohodnotňě nedělal,
ale co jsem to kdysi zkoušel tak to fungovalo, používám několik návodů a
knížek, ale beznadějně.

--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz