Jak pracovat se soubory vetsimi nez 2GB ??

Nick Than thanui na post.cz
Čtvrtek Květen 23 02:08:52 CEST 2002

Potřeboval bych dělat zálohy velkých disků ( 60GB ) a ukládat je vždy do jednoho souboru ( to není podmínkou,ale struktura je příliš větvená ) na druhém disku ( 80GB ).

Podařilo se mi 2.disk převést a namountit pod XFS,takže předpokládám,že fs nebude problém.
Při pokusech s MidnightCommandrem a postupným přikopírováváním do 1 souboru jsem se vždy dostal pouze na velikost 2047MB a potom následuje hláška : File size limit exceeded
Pokud jsem chtěl použít tar : pak to jen dalo error a konec

 Využívám RedHat 7.3 a jádro 2.4.18-SGI_XFS_1.1 byl bych vděčný za každou radu.

Předpokládám, že problém bude na straně jádra? Ale jistě víte více ....