karta Nvidia

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Květen 23 07:13:54 CEST 2002

Ano, je to tak, včera večer jsem na to přišel. V man xscreensaver se píše, že dobrá volba pro MemoryLimit je 30GB, ale hned v následující větě je poznámka o tom, že některé GL programy potřebují víc a s malým nastavením mohou padat. A hodnota nula znamená unlimit.

Nicnéně i odkaz na /etc/security pro mne znamenal mnoho nových a zajímavých informací. M.j. jakákoliv jiná hodnota pro ulimit -v v limits.conf než unlimited znamenala, že se nespustily Xy.

Toto dodávám pro budoucí hledače, takže ještě klíčová slova: nvidia, limited pid, address space, screensaver.

P.S. Teď mi GL běhá jako z praku. Šetřiče i s nastavením na nejpomalejší pohyb lítají jako diví (Velryby v atlantis plavou jako štiky, země v Earth se točí tak, že gravitace by dosahoval vysokých záporných hodnot...

> /etc/security/limits.conf?

sama voda :) ~/.xscreensaver

memoryLimit:    0

default nastaveny na nejaku divnu hodnotu, kvoli kt. to crashne.

Ing. Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.

mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz
tel: +420 47 5233102