CAPI4Hylafax

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Čtvrtek Květen 23 11:48:16 CEST 2002

On Čt, 2002-05-23 at 11:36, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Ano, s modemem Fritz! isdn na 2lines. V konferenci to uz nekolikrat slo.
>
> --
> Ondrej Koala Vacha

Tak nevim, prosel jsem archiv zhruba dva roky stary, a jedine co se
tykalo capi4hylafax byl problem s prekladem. Jinak se porad jedna o capi
a fxusb. U mne CAPI funguje (aspon doufam) ale nefunguje konkretne
"c2faxrecv". Opravdu Vam jede prave tento program z CAPI4hylafax? V jake
distribuci ?

--
Jiri Svoboda