linuxconf - spousteni

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Květen 23 13:28:00 CEST 2002

On Thu, 23 May 2002, Pavel Chaloupka wrote:

> jakozto uplny zacatecnik jsem si (snad uspesne) nainstaloval RH 7.1 CZ
> (jadro 2.4.??) a zkousim se s nim dle ruznych prirucek sblizovat. Kdyz dojde
> na konfiguraci, vsechny knizky se drive ci pozdeji dostanou k nastroji
> linuxconf. Jenze at delam, co delam, tak to proste nespustim - bash mi suse
> napise: linuxconf: command not found (samozrejme jsem prihlasen jako root).
> V cem muze byt problem?
> Napadlo me, jestli to nesouvisi treba s tim, ze jsem si vubec nenainstaloval
> Gnome a jako prostredi  X-Window pouzivam KDE.

Spuis bych to tipoval na to, ze nemate nainstalovany samotny linuxconf ;)
Nicmene bych Vam dal uprimnou radu: vyhnete se linuxconfu jak jen to bude
mozne - i sam Redhat neprimo priznal ze to neni vhodny nastroj, a to tim,
ze ho z RH 7.3 vyradil.
Generuje zprasene konfiguraky, navic si konfiguraci IMHO uklada jeste
nekde jinde, takze pokud v jim vygenerovanych konfiguracich udelate
nejakou zmenu, a pak pustite znvoa linuxconf, tak on ty vase zmeny
preplacne tedy svymi (tedy alespon v nejake prehistoricke verzi, kterou
jsem naposled kdesi na RH 6.x spustil to tak bylo).

Vse se da nakonfigurovat bez jeho pomoci, myslim, ze ruzne po Internetu je
dostatecny pocet navodu takrka na vsechno. A s nejakym konkretnim
problemem Vam napriklad nekdo pomuze tady (mozna ;) ).

--
JiKos.