pretoceny uptime

mirek.novak na centrum.cz mirek.novak na centrum.cz
Čtvrtek Květen 23 13:59:38 CEST 2002

> Zdenek Pytela wrote:
> % Michael Mraka píše:
> % > V tuto chvili ve mne zacalo hlodat podezreni, ktere se
potvrdilo
> % > pri pohledu do zdrojaku jadra --- zadny vypadek se nekonal,
jenom
> % > se povedlo pretocit 32bit counter, ze ktereho se pocita
uptime :).
> %         To je hezka historka. V jakem to bylo jadre? Chtelo
by to
> % podivat se do novejsich, jestli je to opravene, jinak je to na
> % bugreport ;-).

> [...]

... jestli Vas trapi vysoky uptime, dejte si server do serverovny
k Nextre, jestli tam nevypadnou pojistky, tak ho urcite "omylem"
resetne nejaka uklizecka, ty si tam totiz privydelavaji na hot-
line --subjektivni dojem/zkusenost

M.N.

Bonus 1000 Kč k úroku 3,5 % má pro Vás Oranžové konto od ING. Založte si Oranžové konto na 0800 159 159 nebo na http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.ing.cz