summary: elektronicke bankovnictvi

Leos Literak literakl na centrum.cz
Čtvrtek Květen 23 15:35:35 CEST 2002

Ahoj,

te slecne jsem soukrome odepsal, ze to plati jen v soukrome sfere :-((

> :-))) Pokud si pamatuji, sveho casu s. Klaus nam lekarum vzkazal, ze vzdelani
> a zodpovednost neni deviza a kdyz chceme vice penez, bezme delat taxikare,

kdyz budete sam, nic se nedeje. ale az budete 100. ... treba se
chytnou za nos. takze zkus napsat i na vsechny ostatni banky, jak
je to s podporou linuxu. Odhadem 50 000 uzivatelu Linuxu v CR
by uz mohlo neco zmenit, ne?

--
Leos Literak
http://AbcLinuxu.cz - tady je tucnakum hej!