Jak rozchodit forward VPN PPTP pres LINUX proxy

Raška Tomáš Raska na hsf.cz
Čtvrtek Květen 23 15:34:32 CEST 2002

Dobrý den,
Potřebuju rozchodit forvard protů pro VPN PPTP (1723 a 47).
Mám Linux proxy a za ním Windows 2000 s VPN serverem. Vím že VPN server
funguje bez problémů ve vnitřní síti. Potřebuju ale nakonfigurovat, když z
Internetu přijde požadavek na PROXY na port 1723 a 47 aby ho to forwardovalo
na lokální počítač s VPN. V současnosti to řeším pomocí ipchains. Z venku se
dostanu na VPN server ale komunikace je nějaká nedostačující. Něco VPN
serveru vadí a odmítá komunikovat.

Mám REDHAT 6.2 s jádrem 2.2.16

Poradí mi někdo co všechno musím na LINUXu nakonfigurovat ?

Díky Raška

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.