dia v SuSE nemuze najit font Helvetica-BoldObligue

Oto 'tapik' Buchta tapik na idoox.com
Pátek Květen 24 11:27:36 CEST 2002

Ahojte,
prosim, poradte mi, potrebuju rozchodit diu a stakla se mi jedna velmi
nemila vec.

Stahl jsem si z www.pismolijna.cz free-of-charge font Lido (jako truetype)
a snazil jsem se ho do sveho SuSE nacpat.
Prekopiroval jsem soubory s fonty do /usr/X11/lib/X11/fonts/truetype,
ktery jiz v distribuci byl, pouzil jsem klasicke mkttfont,
rcxfs restart a xset fp rehash
Bohuzel se mi podarilo to, ze mi prestala fungovat dia - lepe receno nemuze
najit fonty, ktere jsou nutne pro kresbu UML - Helvetica-BoldObligue,
Courier-Oblique, Courier, Helvetica a Helvetica-Bold.

Ac jsem se snazil sebevic, nepodarilo se mi vratit vse do puvodniho stavu
(prejmenovani truetype na truesvine, restart vseho mozneho vcetne Xu, i
uziatele jsem radsi znovu nalogoval. Bohuzel nevim, co muze zapricinit
tento problem a preinstalovavat X-y se mi zrovna nechce.

Nevite, prosim, jak z toho ven?

Snazil jsem se najit popis Xresources pro diu, ale marne.

Diky moc,

Oto 'tapik' Buchta
tapik na systinet.com