`tc filter` - dotaz na syntaxi

Pátek Květen 24 09:31:49 CEST 2002

Peter Surda wrote:
> Mne sa osvedcilo jednoduchsie filtrovat podla mark value a iptables-om si
> mozes markovat co len chces.

	Ano, to je jedno reseni, mne kdyz jsem o tom jeste premyslel v
intimnich mistnostech pri meditaci (to cloveka panecku napadaji
veci:->), napadlo jeste jedno a sice - mit strom:

rodic - 100Mbit
dite-left - pozadovane skrceni
dite-right - zbytek

	Vzhledem k tomu, z pozadovane skrceni je v nekolikanasobne mensim radu
nez 'zbytek', resenim by bylo pravidlo Packet ma src A && Packet ma dst
B, posli do dite-right.

	S touto souvislosti jsem vsak nikde nevycetl poradi prochazeni
pravidel... - domnivam se, ze v ramci NODu je to sekvencne, ale jaky je
poradi v ramci stromu? Rodic, dite-left, dite-right? Nebo jiny? Vim, ze
HTB umoznuje mit vsechny filtry primo v koreni a posilat na libovolny
NOD ve stromu, u CBQ toto prohlaseno neni...