instalce ovladače pro kartu ATI

Ludek Kovar tux na kovarovi.cz
Pátek Květen 24 02:14:14 CEST 2002

On Čt, 2002-05-23 at 03:37, Tomas Neuberg wrote:

> A funguje vam 3d akceleracia ?

3d akceleraci se mi rozchodit nepodarilo :-(
Ackoliv jsem pouzil nejnovejsi drivery z gatosu a postupoval presne dle
tam uvedeneho postupu. Dostal jsem se tak daleko, ze vsechny moduly se
spravne nahraly, XFree86.log bez chyby, glxinfo tvrdilo, ze akcelerace
je zapnuta... A po spusteni glxgears pocitac vzdy kompletne zatuhnul. A
to tak, ze reagoval pouze na reset...
Zatim jsem 3d nepotreboval (hry nehraju...), takze jsem se s tim vice
nezabyval.

--
Ludek Kovar