jak zachranit alespon neco z mke2fs-nuteho disku

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Květen 24 13:28:51 CEST 2002

Ahoj!

> Jen tak mimochodem, asi pred tydnem mel jeden kolega se mnou debatu nad
> tematem "jak zachranit disk, ktery byl fdisknuty, ale jeste nebyl reboot" -
> rekl jsem mu at si najde utilitku ktera to umi nebo si to napise (ja uz

Hmmm, zazalohovat ty partitiony na pasku, tim bych zacal.

A potom bud nainstalovat znovu z pasky (pro ty min odvazne) nebo se podivat
jestli nahodou neni v /boot/boot.b kopie MBR.
								Pavel

--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.