BEGINER- X-ka s KDE a klienti s W2000 a W98

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Pátek Květen 24 14:00:41 CEST 2002

On Fri, May 24, 2002 at 12:44:16PM +0200, K.Salcom wrote:
> Prosba:  Dostal jsem za ukol rozchodit x-ka  (KDE) pro klienty s W2000,W98.
>                Mam nainstalovan VNC server na LINUX-serveru  a vncviewer na
> W2000 nebo w98.

myslenku na vnc radsi opustte, muzete pouzit nativni X server pro
windows. Podivejte se na http://cygwin.com nekde je tam urcite naportovanej.

>                Jak postupovat aby se X-ka s kompletnim KDE objevila na
> klientovi s W2000 nebo W98.
>                Priznam se ze dosti tapu v napovedach pro startx , X, display

musite povolit xdmcp na linuxove masine. Xdm, ho mapovolen defaultne, u
kdm a gdm si nejsem zcela jist.

na ty win masine najdete soubor xserveru myslim ze jeto Xwin.exe a
spustite ho s parametrem -query remote.machine
takze:
Xwin.exe -query remote.machnine

(samozrejme musite mit stazenej a nainstalovanej ten X server

Kdyz se podivate na tom cygwin tak tam najdete dostatek informaci

jo a dokumentaci zacnete prohledavat od man X