BEGINER- X-ka s KDE a klienti s W2000 a W98

Čermák Tomáš T.Cermak na Aquasoft.cz
Pátek Květen 24 14:17:40 CEST 2002

> Prosba:  Dostal jsem za ukol rozchodit x-ka  (KDE) pro
> klienty s W2000,W98.
>                Mam nainstalovan VNC server na LINUX-serveru
> a vncviewer na
> W2000 nebo w98.
>
>                Jak postupovat aby se X-ka s kompletnim KDE objevila na
> klientovi s W2000 nebo W98.
>                Priznam se ze dosti tapu v napovedach pro
> startx , X, display
> atd.

Zalezi na tom, jestli a) chcete na serveru pustit X a nejakou aplikaci a ostatni ze stanic
se budou na ni koukat a budou se pretahovat o mys, nebo b) jestli kazda stanice bude mit svoje sezeni
a bude si tam poustet svoje aplikace.

s pripadem a) vam neporadim, protoze vnc poradne neznam, ale jde to.

predpokladam b)

Ja bych postupoval tak, ze bych smazal vncserver i viewery a na ty stanice
nainstaloval X server (asi ten z cygwinu (je zadarmo a umi toho hodne, rozchodil
jsem ho vcetne cestiny)).

pak bych jim udelal skript, kterym by se prihlasili a pustilo by jim to kde session
(to nevim presne, pouzivam gnome).

Nevyhoda reseni je, ze cygwin neni zrovna maly balicek a ze to par desitem MiB na kazde stanici
zabere, ale funkcnost (odezva) bude imho mnohem lepsi.

Tomas Cermak