Tolerance - diskovy prostor po vyrobe _.

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Květen 24 14:20:07 CEST 2002

On Fri, 2002-05-24 at 14:02, Zdenek Horak wrote:
> Dobry den,
>
> kdysi jsem to zde videl a nyni to nemohu nalezt - kolik MB (GB) se
> toleruje jako ze to neni "vada vyroby", pokud si koupim disk napr.
> 40GB, nastve me, ze prostor je pouhych 33GB, kolik presne se da uznat
> jako reklamace.
>
> Koupil jsem si Barracudu 60GB, ale misto je pohych 56200 MB.

jestli to nebude tim, ze vyrobci disku v honbe za nejvetsimi kapacitami
uz davno presli z kB, MB a GB na tisice, miliony a miliardy bajtu.

60 miliard bajtu (to je tech 60 GB na obalu disku :) je neco malo pres
55 GB

Petr