Annonce: czLogView - prohlížeč záznamů kppp

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pátek Květen 24 18:37:36 CEST 2002

Ahoj,
už mě přestalo bavit počítat s kalkulačkou, kolik mi vlastně z toho
paušálu zbývá. Tak vznikl czLogView. A protože si myslím, že se určitě
bude hodit i někomu jinému, nabízím vám jej k vyzkoušení.

Je to php (tedy potřebujete apache a php) skript, který zobrazuje
záznamy kppp dle období (né měsíců) a počítá využití paušálu.

Php jsem zvolil proto, že c++ zatím neumím a bude chvíli trvat, než se
do něj dostanu a upravím kppp :-)

Blíže na http://mkyral.web.tiscali.cz/czlogview/

s pozdravem
  --
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)