Nvidia 2960 drivers - ano ci ne?

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pátek Květen 24 18:53:40 CEST 2002

Tomahawk wrote:
> Dobry den,
> ma nekdo z vas zkusenosti s novymi NVIDIAckymi drivery(2960)? Prosel
> jsem docela dost debat, kde se to jen hemzilo narazkami na nektere
> opravdu nefunkcni verze driveru, tak abych se nahodou nespalil..
> DIky za odpoved
> Tomahawk

což je takhle vyzkoušet? Vždyt je to čerstvá novinka :-)
Pokud bude nějaký problém, tak se nainstaluje stará verze a je to.

Tak nevím, už dvakrát jsem se hlásil, že chci dostávat info o nových
verzích a zase nic :-(
Nezdá se mi, že bych dvakrát napsal blbě email...

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)