Tetex (v RH 7.3) a cestina

Pátek Květen 24 22:52:18 CEST 2002

On Fri, 24 May 2002, Tomáš Vondra wrote:

> Ahoj,
>   planuji upgrade z RH 7.1 CZ na RH 7.3 a jedine co me tak trochu
>   trapi je cesky Tex. Nejsem zadny TeX guru, proste bych tam chtel mit
>   prikazy "csplain" a "cslatex". Lze nejak jednoduse upravit tetex z
>   RH 7.3? Nebo je jednodussi to proste premastit texem z RH 7.1 CZ?
>   Jde mi o to, abych se tady cely den nehrabal v TeXu, ktery me zajima
>   ciste jenom jako uzivatele.

Ciste teoreticky by nemel byt problem provozovat binarky z 7.1 v 7.3.

Binarky v RPM pro aktualni verzi se brzy objevi na:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-7.3/RPMS/

>   Celkem nepotrebuju mit nejnovejsi verzi, ta z 7.1 mi plne vyhovuje,
>   ale musel bych si asi stahnout src.rpm, a to je nejakych 40 MB.
>
>   Na netu jsem pochopitelne hledal (treba www.cstug.cz) ale nic moc
>   jsem nenasel. Bud je to strasne zastarale, nebo to spociva prave v
>   silenych editacich vnitrnosti texu...

Delam balicky uz dlouho a dokonce jsem se parkrat snazil navazat kontakt,
ale odezva neni vicemene zadna. Netusim, zda betu TeTeXu (ktera ceske
upravy obsahuje) jeste nekdo dela do dalsich distribuci. Zkusim se znovu
domluvit s nekym, kdo by mohl RPM balicky nebo pripadne nejaky doprovodny
text na http://www.cstug.cz vystavit (pokud je zde nekdo, kdo by pomohl,
prosim ozvete se - sam neoplyvam tolika volneho casu, abych se neustale
aktivne snazil prekonat komunikacni barieru).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz