ANNOUNCE: TeTeX pro RH 7.3

Sobota Květen 25 02:14:10 CEST 2002

Dobrý den,

balíčky s aktuální beta verzí programu TeTeX (tj. novější verze než, je v
originální distribuci, navíc s českým prostředím - příkaz cslatex) pro RH
7.3 naleznete na adrese:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-7.3/RPMS/

Balíčky jsou digitálně podepsány pomocí GPG, můj veřejný klíč je k
dispozici na níže uvedené adrese a také na CD s předchozími českými
mutacemi Red Hat Linuxu.

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/Milan.Kerslager-GPG-KEY.asc

Na výše zmíněné adrese se budou postupně objevovat další balíčky pro RH
7.3, které budou vytvořeny pro snadné vylepšení systému (zejména pro
češtinu).

Pokud máte k balíčkům připomínky, neprodleně mě prosím kontaktujte. Rád je
do balíčků zapracuji. Ještě lepší bude, pokud se ozvete před mojí
uzávěrkou pro tvorbu balíčků pro RH 7.3. Některé programy používám jako
uživatel a ne jako hloubkový profesionál (např. právě TeTeX), takže uvítám
cokoliv, co mi nějak pomůže.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz