Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Sobota Květen 25 14:26:17 CEST 2002

On Fri, 24 May 2002 n_petr na seznam.cz wrote:

> Ahoj,
> nemohl by mi někdo prosím poslat původní .config ze SuSE 8.0 CZ ?

Pokud jste si zakoupil krabici, pak mate prislusny soubor nekde na CD v
RPM balicku se zdrojovymi kody jadra.

Pokud byste si chtel prislusny balicek stahnout z Internetu, pak mate
smulu, viz:

ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/8.0/README.txt

Na FTP se podle vyse uvedeneho dopisu objevi jakasi FTP verze 8.0, ktera
bude nejakym zpusobem lepsi. Bude pry k dispozici v nekolika malo dnech.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz