Problem s cestinou v KDE3

Sobota Květen 25 14:29:52 CEST 2002

On Fri, 24 May 2002, Jiri Volf wrote:

> Dobry den,
> po upgradu KDE2 na KDE3 mi spatne chodi cestina. Pri kodovani iso8859-2 mi
> ceske fonty zobrazuji misto znaku s jako sipka a z jako zidle pouze tecky a
> carka. Vsechny ostatni ceske znaky funguji bezproblemu. Nevite, kde je chyba?

Bud mate nejak zmrsene konfiguracni soubory (zkuste prejmenovat adresar
~/.kde a znovu spustit KDE) nebo upgrade probehl nespravnym zpusobem.

Zkuste dodrzet prislusne README, ktere je pro pouzite balicky k dispozici.

Jinak chyba bude asi v nastaveni locale/fontu, zkuste konzultovat
Czech-HOWTO:

http://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/Czech-HOWTO/doc/Czech-HOWTO-html-1.30a/index.html

--
                        Milan Keršláger