Instalace ovladacu NVIDIA

Yenik linux na prinda.cz
Sobota Květen 25 19:52:31 CEST 2002

Pekne sobotni odpoledne,

Mam nasledujici problem. Stahnul jsem si nove ovladace ve zdrojovem stavu ze
stranek NVIDIA a postupoval podle navodu. Rozbalil a pak pomoci 'make' a
nasledne 'make install' nainstaloval. Upravil XF86Config-4 dle navodu. Xka
se normalne spusti v pozadovanem rozliseni a vse funguje jak ma. Kdyz vsak
provedu reboot pocitace, tak dostanu hlasku o chybe v inicializaci kermel
modulu pro NVIDIA. Zkusil jsem opet nainstalovat NVIDIA kernel ze zdrojaku a
chyba se neobjevuje, az do dalsiho restartu.

HW: notebook DELL Inspiron 8200 s GeForce4 Go 64MB RAM.

Rad bych se dozvedel, zda jsem nezapomnel provest nejaky prikaz, kterym by
se NVIDIA kernel "ulozil".

Dekuji za pripadne rady,

Honza Prinda